Lite ändrade planer i dag :D

Hej! Lite ändrade planer i dag! Jag och Paula (Paula är min syster) ska åka till Stockholm och gå och handla lite saker till mig och till henne. Men vi kommer gå skilda vägar eftersom jag ska handla en present till henne, hon fyller om 5 dagar och jag kan inte skriva vad hon kommer att få för hon tittar på min blogg satt tyvärr! Men ni kommer få se den på hennes födelsedag :) Men sedan när jag har handlat ska vi gå till ett litet mysigt fik i närheten :) Hon vet inte det en men det KANSKE bli en överraskning till henne om hon inte hinner titta på detta inlägg :) Sedan bloggar jag om en liten stund igen!
Ha det så bar så ses vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0