Hur kul som helst!!

Hej! Har fått så många mera läsare nu :) Jätte kul faktiskt :) Det enda jag saknar är en design, någon som vet hur man gör en sådan själv? Skulle vara jätte om någon berättade för mig hur man gör, för att jag har photoshop satt det är inga problem, utan hur man gör är problemet. Tycker att det är kul och blogga nu för att jag har fått mera läsare och mycket mera kommentarer och så, och framförallt lusten är tillbaka när det händer så mycket :) på bloggen. Har klarat av allt pluggande!!!SÖKNT!!!!! slipper det ett tag nu! :) Har varit ute med Max, jätte fint väder var det då, men nu blev det grått och kalt ute :( Ja, jag uppdaterar lite senare :) Ha det så bra så syns vi :)
image description

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack, vad glad jag blir av din kommentar =)

2012-05-09 @ 11:04:15
URL: http://ethiriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0